Jee, viikon jatkunut v-mäinen flunssa alkaa väistyä. Olen köhinut ja niiskunut reilun viikon, eikä lämpö ole noussut pisaraakaan yli 37 asteen, perkele, joten olen urhoollisesti vienyt niiskut töihin. Nyt kaksi työkaveria on yhtä sairaana.  Eikä tarpeeksi sairaana ottaakseen saikkua. Deal with it, boys!

Kaikista eniten otti päähän 9 päivän treenitauko. Tupakkaa menee edelleen, joten yleensä saan keuhkoputkentulehduksen flunssan jälkeen. Nytkin viikon ahisti henkeä, ja yskän mukana tulee siraudelta maistuvia sattumia, nam... Tänään kävelin koiran kanssa 40 min lenkin ja treenasin lihaskuntoa 15 min. Lihaskunnosta jouduin jättämään hypyt ja hyppykyykyt pois, sillä yskä tuntui yltyvän, kun hengästyin. Kaiken kaikkiaan suhteellisen kevyt treeni siis, sain hikeä päälle mutta en kuitenkaan ollut kuollut. Ehkä tämä tauti vihdoin väistyisi, että pääsisin käsiksi kadonneen sixpackin metsästykseen ja toukokuun haasteeseen!

Eli tarkoituksena tässä kuussa on treenata 25:nä päivänä. Treeniksi lasken myös vähän kevyemmät treenit, esim. koiran kanssa kävellään kuitenkin 6 km/h joten se kelpaa mun listaan oikein hyvin :) Tarkoituksena on saada kesän loppukirin kunniaksi persettä ylös penkistä ja pysyä motivoituneena kaikesta huolimatta. En tiedä muista, mutta ainakin itsellä  motivaatio treenata mässäilyn jälkeen on nolla piste nolla ("Ei tästä ole mitään hyötyä kun söin just kaks Mignon -munaa ja sitä paitsi vatsaan sattuu..."). Ja toisaalta: Kun on treenattu, ei tee yhtään mieli syödä mitään epäterveellistä!

Muuten olen kyllä ollut tyytyväinen vatsani kehitykseen, näytän omasta mielestäni koko ajan pikkuisen paremmalta :) Alan olla kokoa 36 kaikissa eri malleissa (koothan vaihtelevat valmistajien mukaan, prkl...). Vielä vähän navan ympäriltä pois ja jalkaan sulahtaa ihan mitkä tahansa kolmikutoset ilman hammastenkiristelyä! :D

Vappu muuten meni selvin päin, niin kuin koko alkuvuosi. mitään raittiuspäätöstä en ole tehnyt: EI VAAN HUVITA KISKOA VIINAA. Eilen join kavereiden luona pikku pullon alkoholitonta (0,01 pros) kuoharia. Olin valinnut kivan tissipaidan :D ja laittanut hiukset kivasti. Omasta mielestäni näytin oikein hyvältä :) Tulos: Kolme katkeroitunutta (?) ämmiä tuijotti mua koko illan vihaisesti eikä puhuneet mulle mitään. Ihan kuin oisin niiden miehiä kaivannut! Pah. Mulla on oma :) Ollaan sosiaalisia molemmat, mutta koska mieskin oli kahden lonkeron voimin koko illan aamuvuoronsa takia, niin lähdettiin aikaisessa vaiheessa kotia kohti ja herättiin aamukahdeksalta krapulattomaan aamuun. Kyllä naiset on joskus ihmeellisiä :) Eipä silti, varmaan itsekin olen!

Näillä eväillä siis tähän kuukauteen, tarkoitus olisi päivitellä sitä mukaan kun saan treenejä kasaan. 1 tehty, 24 to go! Tänään siis 40min reipasta kävelyä ja koko kehon lihaskunto (kevennetty versio yskän takia) 15min. Aurinkoista loppuvappua!!