Viikonlopun aikana olen tutustunut Ecercise TV:n tarjontaan... Ilmaisia treenivideoita tehokkaaseen kotitreeniin :D niinpä otin itseäni niskasta kiinni ja vedin kaksi puolen tunnin settiä TANSSIA..

..vain huomatakseni että mun kropassa on jotain vikaa! Mun lantio EI pyöri, se korkeintaan kallistuu töksäyksittäin puolelta toiselle, rintarankaa ei voi "avata", selkä pyöristyy about millin ja jos kerrankin onnistun tekemään jonkun iskun "oikein", teen sen väärässä tahdissa. Niin, ja mun salsa-askel lähinnä muistuttaa sitä kun hiivin varpaisillaan yöllä hakemaan jääkaapista ruokaa niin ettei mies herää.

Niin siis en oo koskaa ennen tanssinu treeninä :)

Loppua kohden iskut ja taivutukse alkoi mennä hieman paremmin kohdilleen, helppohan se on täällä väittää että olin ihan pro kun yleisönä oli vain elukat ( ja mahdollinen naapuri kuikkimassa verhojensa takaa?).

Tulos: 60min erittäin raskasta treeniä, syke oli korkeimmillaan 175 ja keskisyke oli 162. Plus, ei oo koskaan tunnin treeni mennyt noin nopiasti ohi! Mulla alkoi loppua kohden olla jopa hauskaa, paljon onnistumisen elämyksiä ja omia lantionkeikutuksia. Tätä lisää?!? :D

Niin, ja kuvia tulee NYT, vaikkakin on se aika kuukaudesta.. Joten pienellä varauksella voi etsiä eroa tammikuussa 2,5 kk sitten otettuun kuvaan!